perjantai 6. syyskuuta 2013

Kurkistus kulisseihin: Kuinka vaikeaa on saada Majurista yksi onnistunut kuva?

Tähän ei sanoja tarvita, joten olkaa hyvä, tässä tulee Majurin terveiset lukijoille!

1. "Tulisko hyvä kuva, jos mä lähtisin lentoon?"

2. "Pööö.. jos mä matkisinki papukaijaa?"

3. "Hehhee tai jos mulla ei ois korvia ollenkaa!"

4. "Plääää! Näyttäiskö hyvältä, jos mä väähän kääntäisin päätä?"

5. "Hei ota kuva nyt ku mä ravistan, ota ota!"

6. "Kattokaa, tältä mä näyttäisin pystytukkaisena!"

7. "Tai hei, jos mä laitan kaulaa kaarelle, nii sehän on hienoo!"

8. "Hahaa! Entä jos mä irvistän näääin kauniisti?"

9. "Irvistys toimii aina! Kattokaa tätä!"

10."Tää on mun bravuuri! Tän ilmeen nimi on YKSI KORVAISEN UFON VIENO HYMY"

11. "Yks korva pystyyn ja maaakea irvistys!"

12. "Himpskatti. Kai mun pitää sit yhen kuvan ajan olla epänormaalisti..."

13. "...noniin, ai tätäkö sä hait?"

Tällaisia tällä kertaa. Mutta ovathan nämäkin omalla tavallaan kauniita, juuri sitä oikeaa Majuria!
Tarkempaa postausta eilisestä ratsastuksesta ja muutosta on tulossa myöhemmin, pysykää kuulolla!

Majuri tahtoisi nyt tietää, että mistä irvistyksestä sinä pidit eniten?

21 kommenttia:

  1. Toi 8 on paras!

    --> sghuckleberry.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. 11 :D
    Kyllä se hevosesta hienon kuvan ottamine on vaikeeta :P Askolla on sellanen koirailme,elviskin löytyy. Kun meen joskus tarhalle se irvistää ja näyttää ikenet. Jotkut luulee että se on vihanen,mutta se yrittää kuvata että on iloinen nähdessään minut,eli ihana hymy ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe niin on :D Aika hauskaa, että löytyy muitakin ilmeilijöitä. Majuri välillä rupeaa aukomaan suuta, kun kameran ottaa esiin, ihme tapoja :D

      Poista
  3. 8 9 10 11 olivat parhaita XDDD HAHA NAURAN KYYNELEET SILMISSÄ

    VastaaPoista
  4. hah! oonä sä tos tollee joko voisit olla kunnolla... :D KIVA POSTAUS!

    VastaaPoista
  5. voisikko tehä tallistane kuva/videopostauksen esittelyvideon tai kuva n siis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tehnyt vuosi sitten: http://www.youtube.com/watch?v=0r_BvxdZ8oA :)

      Poista
  6. 5, 8 ja 11, piristi kummasti päivääni :D

    VastaaPoista
  7. 11. kuva on eniten mieleinen, siinä molemmat ootte niin edustavina että sopis vaikka banneriksi! ;)

    VastaaPoista